هر نوع فعالیت کاربران در وبسایت گیمرزون ، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین سایت گیمرزون از طرف آنها میباشد. ثبت سفارش نیز در هر زمان به منزله پذیرفتن کامل کلیه قوانین و مقررات سایت گیمرزون از سوی کاربر است.
+ قوانین مرتبط با رعایت حریم شخصی :
تمامی اطلاعات خصوصی کاربرانی که از سایت گیمرزون خرید انجام میدهند (اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، آدرس، شماره همراه و ...) جزو حریم خصوصی افراد شمرده شده و نزد فروشگاه گیمرزون محفوظ بوده و از آنها محافظت میشود.
+ قوانین مرتبط با ثبت سفارش :
- برای پیگیری بهتر سفارشات خود در آینده و همچنین مستند بودن آنها در پنل کاربریتان، پیشنهاد میشود حتما پیش از ثبت سفارش اقدام به ثبت نام در سایت و ساخت حساب کاربری کنید.
- در صورت نیاز به هرگونه تغییر در سفارش اعم از تغییر در کالا ، مراتب از طریق تماس تلفنی به اطلاع مشتری خواهد رسید (درصورتیکه به هر دلیلی امکان ارسال سفارش از طریق روش ارسال انتخابی خریدار وجود نداشته باشد، فروشگاه اختیار دارد روش ارسال جایگزین را انتخاب کرده و سفارش مشتری را از طریق آن شرکت ارسال کرده و به دست مشتری برساند).
- کالاهای اپن باکس و استوک حتی درصورتیکه قیمت آنها از حدنصاب موردنیاز جهت ارسال رایگان بالاتر باشند، شامل ارسال رایگان نمیشوند و هزینه ارسال آنها برعهده خریدار است.
- درصورت ثبت سفارش خرید برای کالاهای موجود در فروشگاه، سفارش خریدار در اولین روز کاری مورد پردازش قرار گرفته و تحویل شرکت های حمل و نقل میشود. زمان تقریبی تحویل کالاها بسته به محدوده جغرافیایی متغیر بوده و به سرعت عملکرد شرکت های حمل و نقل بستگی دارد و فروشگاه گیمرزون هیچگونه تعهدی در قبال سرعت عملکرد شرکت های حمل و نقل و زمان تحویل کالا به خریدار ندارد.
- در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه به پایان رسیده باشد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای گیمرزون محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
- برای سفارش های پیش خرید / رزرو با توجه به اینکه کالاها از خارج کشور تامین می شوند درصورت بروز هرگونه تاخیر خارج از بازه مقرر و یا عدم تامین کالا و یا سایر موارد ، حق کنسل کردن سفارش برای گیمرزون محفوظ بوده و مبلغ پرداختی مشتری در این شرایط کامل استرداد خواهد گشت.
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری ، برای گیمرزون محفوظ میباشد.
- کاربران موظف هستند هنگام ثبت سفارش، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و دقیق تکمیل کنند. بدیهی است در صورتیکه این موارد به صورت صحیح و دقیق پر نشده باشد و متعاقبا کالای خریداری شده به آدرس اشتباه ارسال گردد، مسئولیت آن تماما برعهده خود خریدار بوده و گیمرزون هیچ گونه مسئولیتی در قبال سفارش مربوطه نخواهد داشت. بنابراین خریدار موظف است در ثبت دقیق آدرس، کدپستی، نام و نام خانوادگی گیرنده و شماره تماس گیرنده نهایت دقت را به عمل آورد.
- درصورت ثبت سفارش مشتری ، تحویل کالا از طرف گیمرزون به شرکت های لجستیک (پست/تیپاکس/...) از 1 روزکاری تا نهایتا 5 روزکاری انجام خواهد شد. درصورتیکه علیرغم گذشت 5 روزکاری کالا همچنان ارسال نشده باشد مشتری میتواند درخواست لغو سفارش کند (این قانون برای کالاهای خرید سفارشی و کالاهای پیش خرید (که تامین آنها بیش از 5 روزکاری زمانبر خواهد بود) صادق نمی باشد).
+ قوانین مرتبط با آسیب دیدگی کالا در اثر حمل و نقل :
خریدار موظف هست در حضور کالارسان ، اقدام به باز کردن کارتن پستی و بررسی کالای داخل کارتن کند. اگر در اثر حمل و نقل ، آسیبی به کالای خریداری شده ایجاد شده باشد :
- از تحویل گرفتن کالاهایی که دارای آسیب فیزیکی هستند خودداری نمایید.
- پیگیری کالاهایی که همراه با آسیب فیزیکی از کالارسان تحویل گرفته شده اند به عهدهی مشتری است.
- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد تمام مرسولهها توسط گیمرزون ، بروز هر گونه حادثه در حین حمل و تحویل ، به عهدۀ شرکت حمل و نقل بوده و پیگیری های مرتبط با آن تماما برعهده مشتری است.
- در خصوص کالاهایی که با پست ارسال میشوند به دلیل عدم ارائه خدمات بیمه از طرف شرکت پست ایران، مسئولیت هرگونه حادثه و آسیبدیدگی در حین حمل بر عهده مشتری است فلدا درصورتیکه کالای خریداری شده شما، قیمتی و یا حساس/شکستنی می باشد پیشنهاد گیمرزون انتخاب شیوه ارسال با تیپاکس و یا چاپار است.
- با توجه به اینکه کالاهای فروشگاه گیمرزون تماما از خارج کشور تامین می شوند و شرکت تولیدکننده/تامین کننده کالا در ایران حضور ندارد، کالاهای فروشگاه فاقد هیچ گونه گارانتی و یا مهلت تست می باشند و بعد از فک پلمپ تحت هیچ شرایطی امکان مرجوعی (به هر دلیل ممکن حتی خرابی و نقص) وجود نخواهد داشت. با این حال مشتری درصورتیکه از این بابت نگرانی داشته باشد میتواند درخواست تست و بررسی محصول پیش از ارسال (انباکس و تست محصول توسط کارشناس فروشگاه در فروشگاه پیش از ارسال) داشته باشد تا در صورت اطمینان از سلامت، کالا ارسال گردد. در این شرایط (تست محصول توسط فروشگاه پیش از ارسال) اگر کالا هرگونه مشکل ظاهری و یا فنی داشته باشد ارسال کالا به مشتری منتفی شده و مبلغ پرداختی ایشان بصورت کامل استرداد می گردد. مجدد یاداور می شود که در صورتیکه مشتری درخواست بررسی قبل از ارسال نداده باشد و خود اقدام به انباکس جعبه و بررسی محصول کند احراز هرگونه مشکل فنی/ظاهری/... در کالا پس از انباکس ، موردقبول گیمرزون نبوده و از تعهدات گیمرزون خارج بوده و تحت هیچ شرایطی امکان قبولی مرجوعی کالا وجود نخواهد داشت (البته کالاهای "خرید سفارشی" (که در انبار ایران موجود نبوده و به سفارش مشتری خریداری و وارد کشور می شوند) از این قاعده مستثنی هستند و امکان هیچگونه تضمین و حتی تست قبل از ارسال را ندارند).
+ قوانین مرتبط با عودت کالا ( 7 روز بازگشت کالا ) :
خریدار از لحظه ثبت سفارش در سایت و پرداخت مبلغ در درگاه پرداخت اینترنتی، به مدت 1 ساعت فرصت برای انصراف از خرید و اعلام این موضوع به پشتیبانی سایت جهت استرداد وجه پرداختی دارد. درصورتیکه خریدار بعد از موعدد مقرر ، انصراف از خرید خود را به اطلاع پشتیبانی برساند، امکان لغو خرید وجود نخواهد داشت و فقط امکان تعویض کالای خریداری شده با سایر کالاهای موجود در سایت وجود خواهد داشت. درصورتیکه خریدار در موعد مقرر انصراف از خرید خود را به اطلاع پشتیبانی سایت برساند، کارمزد "درگاه پرداخت اینترنتی" از مبلغ پرداختی وی کسر شده و باقی مبلغ به حساب ایشان واریز خواهد شد. لازم به ذکر است چنانچه موجودی کالای خریداری شده، در انبار گیمرزون به اتمام رسیده باشد و به هر دلیلی امکان تامین و ارسال کالا به خریدار ممکن نباشد، وجه پرداختی خریدار بصورت کامل (بدون کسر کارمزد درگاه پرداخت) به حساب ایشان استرداد خواهد گشت.
درصورتی که کالا برای خریدار ارسال شده باشد ، عودت و تعویض کالا فقط در شرایطی ممکن است که کالای خریداری شده کاملا در شرایط اولیه خود باشد (هر گونه دخل و تصرف ، باز کردن بستهبندی اولیه ، پلمپ ، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک ، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد (حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد)). کالای عودت شده ، با هر کالای موجود در سایت به انتخاب خریدار تعویض شده و پس از تسویه مابالتفاوت مبلغ ، برای ایشان ارسال خواهد شد ولی امکان استرداد وجه پرداختی وجود نخواهد داشت. کلیه هزینه های عودت کالا و همچنین بسته بندی و ارسال مجدد کالای جدید (کالای تعویضی) به عهده خریدار می باشد.
خریدار موظف است کالای مرجوعی را داخل کارتن پستی و در بسته بندی کاملا ایمن و مطمئن با هماهنگی قبلی با فروشگاه، به آدرس فروشگاه ارسال کند. درصورتی که کالای ارسال شده توسط خریدار در بسته بندی ایمن ارسال نشده باشد فروشگاه کالای مربوطه را برای خریدار مرجوع کرده و دیگر تحت هیچ شرایطی امکان عودت کالای مربوطه وجود نخواهد داشت. درصورتی که خریدار کالا را در شرایط اولیه و همچنین در بسته بندی مطمئن و مطلوب ارسال کرده باشد درصورت تایید فروشگاه پس از دریافت، می تواند نسبت به تعویض کالای مربوطه با کالای دیگر اقدام کند. خریدار موظف به پرداخت هزینه های بسته بندی و پیک و حمل و نقل برای کالای جدید (کالای تعویضی) است.
درصورتی که خریدار اقدام به خرید کالایی از سایت کرده باشد که موجودی آن در انبار به اتمام رسیده ، مبلغ پرداختی خریدار بصورت کامل و بدون کم و کسری به حساب ایشان مرجوع خواهد گردید.
برای کالاهای اپن باکس و همچنین کالاهای استوک ، 7 روز مهلت بازگشت کالا به معنای 7 روز گارانتی اصالت کالا می باشد. مهلت بررسی سلامت کالای اپن باکس و یا استوک ، فقط 2 ساعت اول از لحظه تحویل کالا از شرکت های حمل و نقل می باشد و هرگونه گزارش خرابی کالا که بعد از 2 ساعت از لحظه تحویل دریافت شده باشد مورد قبول واقع نشده و درخواست مرجوع کالای موردنظر به هیچ عنوان تایید نخواهد شد. برای کالاهای اپن باکس و یا استوک که بی سیم بوده و باتری داخلی دارند به دلیل زمانبر بودن بررسی سلامت باتری این مهلت برای بررسی سلامت باتری 24 ساعت اول می باشد.
کالاهایی که لیبل "خرید سفارشی" دارند تماما به سفارش مشتری تهیه و وارد کشور می شوند و گیمرزون هیچ گونه تعهدی در مورد دیرکرد تحویل کالا نخواهد داشت و موعد تحویل ذکر شده در صفحه کالا صرفا "متوسط زمان تحویل کالا" می باشد و ممکن هست برخی مواقع به دلایل مختلف (نظیر تاخیرهای حمل و نقل بین الملل و یا تاخیر در تامین کالا در کشور مبدا و دلایل دیگر) تحویل کالا به تاخیر بیافتد که البته این مورد بسیار نادر است و در بیشتر مواقع کالای خریداری شده مشتری در موعد مقرر تامین و تحویل ایشان میگردد. همچنین لازم به ذکر هست که بدلیل بازرسی های گمرک ممکن هست پلمپ جعبه برخی از این کالاها (صرفا جهت بازرسی محتویات جعبه جهت ترخیص کالا) باز شده باشد که البته احتمال بازرسی داخل جعبه ها بسیار ضعیف و به ندرت است ولی با این حال لازم است خریدار این مورد را نیز مدنظر داشته باشد.
همچنین کالاهای زیر تحت هیچ شرایطی امکان لغو خرید و انصراف و یا عودت و تعویض ندارند :
1- کالاهایی که در انبار موجود نبوده و به سفارش مشتری (رزرو و پیش خرید / خرید سفارشی) خریداری شده و وارد کشور میشوند (لازم به ذکر است کالاهایی که "رزرو و پیش خرید" محسوب میشوند درصورتیکه تا 90 روز پس از ثبت سفارش به دلایل مختلف نظیر تاخیر حمل و نقل بین الملل تامین به موقع نشده باشند، مبلغ پرداختی خریدار به طور کامل و بدون هیچ کم و کاستی استرداد خواهد گشت / کالاهای "خرید سفارشی" برعکس کالاهای "رزرو و پیش خرید" تماما به سفارش مشتری خریداری می شوند درنتیجه تحت هیچ شرایطی امکان لغو سفارش ندارند و مشتری تا لحظه تامین کالا باید منتظر بماند).
2- کلیه تجهیزات نورپردازی به دلیل حساسیت بالای لوازم الکتریکی و امکان اتصال اشتباه به منبع برق غیر استاندارد از طرف خریدار
3- کلیه اکشن فیگورها به دلیل حساسیت بالای این لوازم نسبت به شوک های حاصله حین پروسه حمل و نقل کالا (لازم به ذکر است که کلیه کالاهای فروشگاه من جمله اکشن فیگورها در بسته بندی کاملا ایمن و مطمئن برای خریدار ارسال میشوند).
4- کالاهایی که با عنوان اپن باکس/استوک به فروش میرسند، تنها درصورتیکه کالا مشکل فنی داشته باشد امکان عودت دارند (که البته با توجه به پلمپ نبودن جعبه این کالاها و فراهم بودن شرایط تست فنی، این دسته از کالاها پیش از ارسال به خریدار از لحاظ فنی تست شده و در بسته بندی ایمن و استاندارد برای خریدار ارسال میگردند تا بدون مشکل فنی و ایرادی به دست خریدار برسند). امکان عودت این دسته از کالاها به دلایلی نظیر موردپسند نبودن ظاهر کالا و ... وجود نخواهد داشت (شرایط ظاهری کالا در صفحه کالا (برای کالاهای اپن باکس/استوک) ذکر شده است. درصورتیکه کالایی که خریدار دریافت کرده است ، از لحاظ شرایط ظاهری با آنچه که در صفحه کالا اظهار شده است مطابقت نداشته باشد امکان عودت کالا به نفع خریدار وجود خواهد داشت).
5- اسکیت های موس و کیکپ های کیبوردهای مکانیکال
6- تمامی اقلامی که ارتباط مستقیم با پوست و بدن انسان دارند (از قبیل ایرپدهای گوشی هدفون، استراحتگاه مچ دست، گریپ ها و...) جزو کالاهای بهداشتی و مرتبط با سلامت انسان محسوب می شوند و تحت هیچ شرایطی امکان مرجوعی و حتی تعویض نخواهند داشت.